Nothing remains forever.

*OMG MAMA!
Hey hey. Im not the person that you think.
-That's me
bolditalicunderlinestrikeout

sorry for being stupid and not knowing what to say


wishlist

▪ P300/GRD3/X100
▪ Wealthy&Healthy
▪ ✈Travel ✈
▪ 21th birthday
▪ Backpack to NZ
▪ Mr.True♥
▪ My wishlist will come true :D


there is no such thing as a perfect soul

Myin Leona Simone Peng Gerrard Fion Munkei Qyo Jean Leonard Mookio    Onewlicia

Template by someone @ somewhere
Banners: someone else
Others: (1 | 2)
Archives


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Error 303: Feelings no found

童心的美好纯真
14 August 2011 || 21:18



妞妞妈病逝,爸爸告诉两岁的妞妞说妈妈出差了。她六岁时,爸爸遇到一个好女人,对妞妞说妈妈回来了。妞妞很乖地叫了声“妈妈”后,她单独对女人说我知道你不是我妈,妈妈已经死了,我听爷爷奶奶说的,你千万别让爸爸知道,他会很伤心的!在残酷世界里,童心的美好纯真足以温暖我们。













以上是我在微搏看到的。挺有意思的,希望可以分享给大家。( ^___^ )y
我觉得微搏比非死不可有意思多了,因为有很多有意思的小故事。
如果有玩 weibo 的朋友要加我哦。‵(*^﹏^*)′
(http://weibo.com/sherlylimaire)
ps,华文退步了很多。不好意思。所以最近在积极用华文 :D

Labels: