Nothing remains forever.

*OMG MAMA!
Hey hey. Im not the person that you think.
-That's me
bolditalicunderlinestrikeout

sorry for being stupid and not knowing what to say


wishlist

▪ P300/GRD3/X100
▪ Wealthy&Healthy
▪ ✈Travel ✈
▪ 21th birthday
▪ Backpack to NZ
▪ Mr.True♥
▪ My wishlist will come true :D


there is no such thing as a perfect soul

Myin Leona Simone Peng Gerrard Fion Munkei Qyo Jean Leonard Mookio    Onewlicia

Template by someone @ somewhere
Banners: someone else
Others: (1 | 2)
Archives


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Error 303: Feelings no found

白痴的梦
28 April 2011 || 20:13

Zurich is the largest city of the Swiss Confederation (Switzerland) by land area and population. It is the financial centre of Switzerland and houses the stock exchange and the headquarters of a large number of national and international companies. National and international media agencies as well as most of the national TV channel companies are also located here.
View across Zurich from GrossmünsterBecause Zurich is the central node of the Swiss-wide train network and also runs the biggest and busiest international airport in the country, it generally is the first place where tourists arrive. Because of the city's close distance to tourist resorts in the Swiss Alps and its mountainous scenery, it is often referred to as the "portal to the Alps".







刚才下午翻书翻到不知不觉地睡去了. 也很莫名其妙地在梦里跑到了 Zürich, 就是苏黎世. 其实我是上网 Wikipedia 一下才得知它的中文名字. 呵呵. 小学时, 世界地图是我最爱的图画. 我懂很多国家的名字, 也大概知道它们的在地球上的位置. 只是上了中学, 地理变差了.


我不知道我怎么会梦到那里去漫游, 因为我也好一段时间没注意瑞士的变化. 毕竟它不再我五大最想去的国家, 虽然它有在我十大里面. =.='''

我梦见我在 Zürich Hauptbahnhof 等火车. 但是我不知道我想去哪里. 呵呵, 我有个坏习惯, 没 plan就跑到火车站, 心想去哪儿就去哪儿. 一个人的世界真悠哉. 可是那种那种感觉很奇妙, 我感觉自己真的在那里. 好逼真哦. 是 3D的吗? *___*


Zürich Hauptbahnhof







其实我也好久没在梦里旅行了. 最后一次大概有在一年前吧. 可能你说在梦里旅行好像很白痴. 对我而言, 它不是. 它给了我启示当然有时会有暗示, 天机不可泄漏. ^__^

小时后我梦过 Langkawi, Singapore, China. 但那时候我不懂那是什么东东. 因为我幼儿园都还没上呢. 可是长大了, 在巧遇之下, 我去了这些地方, 重要的是都是自己辛辛苦苦赚来的钱. 有些没列出来, 因为有家人相伴, 也不是自己完全出钱. 我家流行不 sponsor的, 所以就是为什么我常常不能答应我可以马上做到. 也谢谢老妈大人这样地磨练我. 爱死你了 ♥♥♥♥

朋友约, 去了 Langkawi. 决定 18岁前出国, 匆匆地飞去了 Singapore. 至于 China, 原本去年有机会到北京和上海的世博, 可是某些原因我取消了.



Zürich呢? 21岁? 嗯, 我还有东西要 plan, 也需要一笔钱. 可能 25 或 30之前吧. 因为还没开始工作, 也不能对自己保证那么多.





Limmat River




Zürich 真的真的很漂亮. 我又要醉去梦里了. :)
Ps, 下午睡太饱, 晚上做人妖.







I believe that we're about to accomplish something amazing.

Labels: ,